Veterinaire vertalingen, hippische vertalingen, Veterinary translations, Equestrian translations, Duits vertaler, Italiaans vertaler, Frans vertaler, Engels vertaler, native speaker

Werkwijze Ciao Chow Translations

Je wilt graag een dienst bij ons uitzetten? Bijvoorbeeld een vertaling, tolkdienst, redactie/correctie of een verwante activiteit?

Dit is hoe het werkt


1: Zorg dat je zoveel mogelijk informatie over jouw opdracht kunt aanleveren.  Dit voorkomt het heen en weer e-mailen en kost zowel jou als mij extra tijd en energie. Om je te kunnen zeggen of ik jouw opdracht kan aannemen heb ik eerst de volgende gegevens nodig:

- Jouw volledige NAW gegevens. Opdrachten die binnenkomen via een 'anoniem' gmail account o.i.d. kan ik niet zonder volledige adresgegevens in behandeling nemen.

- De taalcombinatie(s). Dus van welke taal naar welke taal. Maar ook of het bijv. Brits,- of Amerikaans Engels betreft.

- Het document dat vertaald dient te worden. Bij een tolkdienst graag het onderwerp, gelegenheid etc. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Als beëdigd vertaler ben ik daartoe ook verplicht. Ga je uiteindelijk toch niet met Ciao Chow Translations in zee? Dan verwijder ik alles. Meer over ons privacy beleid vind je hier. 

Ik kan je pas een offerte geven als ik het document heb gezien.

- Lever het document aan via de mail op ons email adres [email protected] 

- Jouw deadline. Houd er rekening mee dat jouw document wellicht meer werk nodig heeft dan verwacht. Ik heb niet altijd de mogelijkheid om je meteen van dienst te zijn. 

2. Informeer voordat je contact met me opneemt eerst of het een beëdigde vertaling moet zijn. Voor meer informatie over beëdigde vertalingen kijk je hier

3: Kijk altijd eerst op de website onder tarieven

Daar vind je de minimale tarieven voor de verschillende diensten. In de regel ga ik niet in onderhandeling over tarieven. Alleen in speciale, schrijnende gevallen kan een uitzondering gemaakt worden.

4. Na ontvangst van de basisinformatie zoals hierboven beschreven, kan ik je zeggen of ik de juiste persoon ben voor deze opdracht. Ik geef je duidelijk aan of ik de deadline kan halen en wat de maximale prijs wordt. Mocht ik nog aanvullende vragen nodig hebben, dan hoor je dat ook. Nadat je mijn offerte hebt ontvangen, heb je 24 uur de tijd om door te geven of je de opdracht bij mij wilt neerleggen. Na 24 uur kan ik je de deadline en/of prijs niet meer garanderen! Reageer dus altijd binnen 24 uur.  Heb je nog vragen? Dan kan je maximaal nog twee e-mails sturen met het verzoek om meer informatie. Uit mijn ervaring zijn het juist die mensen die maar blijven vragen, degenen die de opdracht bij de goedkoopste willen uitzetten en er niet mee door willen gaan. Uiteindelijk kost me dat veel te veel tijd. 

5. Ben je ervan overtuigd dat ik de beste persoon ben voor jouw opdracht? Dan heb je een goede keuze gemaakt! De eigenaar van dit bedrijf, een Chow Chow, staat bekend om zijn betrouwbaarheid, loyaliteit en eerlijkheid. Stuur ons dan binnen 24 uur de opdrachtbevestiging en wij gaan voor je aan de slag! Eventueel vragen we je om een aanbetaling. Dit is met name bij grotere opdrachten en/of nieuwe klanten het geval. Dan beginnen wij pas als wij de aanbetaling hebben ontvangen.

6. Tijdens de opdracht denk ik op alle fronten met je mee! Staan er bijvoorbeeld fouten in de brontekst? Of klopt er iets niet in de tekst? Dan neem ik direct contact met je op. Ook als ik vragen heb over de opdracht zal ik contact met je opnemen. Reageer dan zo snel mogelijk. Als er essentiële informatie ontbreekt en je komt niet bij me terug, dan kan ik de deadline niet meer garanderen.

7. Als de opdracht af is, ontvang je de eindfactuur. Deze dien je dan binnen de gestelde termijn te voldoen. Na twee herinneringen geven wij de vordering uit handen aan een incassobureau. Betaal dus altijd op tijd.

Lees ook altijd vooraf de Algemene Voorwaarden! Hier vind je meer informatie over aansprakelijkheid, annuleren en toepasselijk recht. 


0